TMNT Splinter'ın Kaderi Casey Jones ve Hurdalık Kargaşası
Kaplumbağalar, Shredder'a karşı savaşıp babalarını kurtarma yolunda hiçbir yardıma hayır demez. Neyse ki kanunsuz dostları Casey Jones her zaman hokey sopasıyla düşmanlara vurmaya hazır. Hem de New York'un çatılarına giden kestirme bir yol da biliyor! Nasıl olduysa yolları onları doğruca Hurdalık'a ve Serseri Kurbağa bölgesine götürür. Bunun Casey'nin kayıp arabasıyla bir bağlantısı olabilir mi?
Zaten hiçbir türlü Casey'yle boy ölçüşemezler; kendisi kurnazlık eksikliğini saf gücü sayesinde fazlasıyla telafi ediyor. Sopa Tokadı, oyundaki ilk menzilli saldırı ve dört bir yandaki serserileri mahveder.
Karai'yi alt ettikten sonra Sokaklar'a girme veya Hurdalık'ta şansını deneme seçeneğin olur. Hurdalık; Casey'yi, Serseri Kurbağalar'ı, onların tamircisi Gigi'yi ve sürpriz bir Serseri Kurbağa bisi içeren yepyeni bir hikâye sunuyor.
Hurdalık'ta ilerlemeye çalışırken Serseri Kurbağalar sabrını sınamaya devam ediyor. Kurnaz Attila, ortalığı birbirine katmak için Stockgen robotlarının yeniden programlanmış versiyonlarını bir araya getirdi. Kaplumbağalar ve arkadaşlarının daha önce hiç karşılaşmadığı bir tehdit olan neşeli kurbağa tamirci Gigi de testere kılıcını gaddarca kullanan zorlu bir deneme ortası düşmanı. Hurdalık mücadelenin zirvesi ise kurbağaların bulabildiği her silahı kullanan, Ghenghis'in meka robotu Hurdanatör olacak.
Diğer karakterlerle oynarken 5 yeni Yadigâr kazan ve Casey'nin ilhamlarını, ustalıklarını ve aletini kullanarak keşif yap! Yadigârlar, Çok Oyunculu denemeler için faydalı eklentileri ve düşmanları sersemletmenin yeni yollarını içerir. Casey'nin güçleri, özel saldırı yeteneği olan Savunma Kıran'ın etkisini arttırır ve birçok sürprizi de beraberinde getirir.