Play as the loveable, locked and loaded Metalhead! As Splintered Fate's first fully ranged character, he comes with a unique gameplay style to complement the Turtles. Fire his blasters, transform into a spinning missile frenzy, and lob landmines to stop enemies in their tracks. Metalhead has an affinity with our new (free!) Robotics Powers. Fully playable in both the Main Campaign and the all-new Arcade Mode, Metalhead is ready to join you wherever you play!