TMNT Splinter'ın Kaderi - Metalkafa Karakter DLC'si
Sevimli ve her zaman hazır Metalkafa olarak oyna! Splinter'ın Kaderi'nin tamamen uzun menzilli ilk karakteri olan Metalkafa, Kaplumbağaları tamamlayan benzersiz bir oynanış tarzı sunuyor. Silahlarını ateşle, dönen bir füze çılgınlığına dönüş ve düşmanları durdurmak için mayınları fırlat. Metalkafa, yeni (ve ücretsiz!) Robot Güçlerine pek yatkın. Hem Ana Hikâyede hem de yepyeni Arcade Modunda tamamen oynanabilir olan Metalkafa, nerede oynarsan oyna yanında olmaya hazır!