Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate-u6t3f
Add Slash to the lineup– he’s big, he’s powerful, and he…loves candy? Use his claw and sheer strength to take down anyone in the way. Play with 5 new Artifacts while stomping through enemies with this latest playable character in TMNT: Splintered Fate.
Slash joins the fight at last! Towering over friends and foes alike, he makes a formidable opponent against Shredder's army. Claw, body slam, and roll through enemies with ease, using Slash's knockback abilities to level the playing field. What he lacks in speed he more than makes up for in fortitude. Wondering how to best play with Slash? He has affinity with Water and Ooze powers, but make the most of his skills by exploring others, too.
Tap into Slash's Enraged mode - his special ability allows him to move faster and deal extra damage over a short period of time, making him a force of nature. Call down a meteoric explosion using his Tool to deal Dark damage to nearby enemies.