Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi - Slash Karakter DLC'si
Slash sonunda savaşa katılıyor! Hem dostlarına hem de düşmanlarına tepeden bakan cüssesiyle, Shredder'ın ordusuna karşı ne kadar dişli bir rakip olduğunu kanıtlamaya hazır. Pençelerinle, cüssenle ve yuvarlanarak düşmanları ezip geç. Slash'in geri savurma yeteneklerini kullanarak oyunu eşitle. Hız konusundaki eksikliğini muazzam dayanıklılığıyla kapatıyor. Slash ile en iyi nasıl oynayacağını mı merak ediyorsun? Slash'in Su ve Balçık güçleriyle bir bağı var ancak potansiyelini sonuna kadar açığa çıkarmak için diğer güçleri de keşfetmelisin!
Slash'in Öfke modunun gücünü açığa çıkar. Bu özel yetenek, kısa bir süreliğine hareket hızını ve verdiği hasarı artırarak onu durdurulamaz bir güce dönüştürür. Yakındaki düşmanlara Karanlık hasarı vermek ve meteor yağmuru gibi patlamalar yaratmak için özel Aletini kullan.