Telegraphist 1920: Beats of War
Telegraphist 1920: Beats of War is a narrative rhythm game that invites you to experience history like never before.
This unique genre combo merges gripping storytelling with challenging rhythm-based gameplay. Here, you are not just a player; you are the conductor of a life-and-death symphony.
Step into the year 1920, a time when the world stood at a crossroads. The aftermath of World War I had left Europe scarred, and the winds of revolution stirred across the continent.
You are the critical link between commanders and soldiers. Use your sharp sense of rhythm and mastery of Morse code to relay critical orders to the frontline.
Dynamic Gameplay: React to rapidly changing conditions — from broken machines to the fatigue of endless hours on duty.
Learn Morse Code: Play minigames that teach you Morse code from scratch. Challenge your skills in Mastery Mode and tap out historically accurate messages.