Telegraphist 1920: Beats of War
Telegrafista 1920: Pieśni Wojny to narracyjna gra rytmiczna o Bitwie Warszawskiej, dzięki której przeżyjesz najważniejszy epizod w historii Polski po raz pierwszy w grach wideo.
Wciel się w polskiego żołnierza wojsk łączności walczącego w wojnie szyfrów i wywiadów. Używając sprzętu z epoki, pokonaj Rosjan falami radiowymi!
Przenieś się do roku 1920, gdy losy świata stanęły w rękach Polski. Europa — poraniona po I wojnie światowej — wciąż dźwigała się z ruin, a rewolucyjne idee rozsiewały się po kontynencie.
Ty jesteś kluczowym łącznikiem między dowódcami a żołnierzami. Wykorzystaj wyczucie rytmu i znajomość kodu Morse'a, by przekazywać rozkazy na linię frontu.
Dynamiczna rozgrywka: Reaguj na nieprzewidywalne warunki — od awarii sprzętu po wyczerpanie przez wielogodzinne warty. Los jednostek zależy od twojej pewnej ręki.
Nauka alfabetu Morse'a: Opanuj podstawy w interaktywnych minigrach, a potem sprawdź się w trybie Mistrzowskim, gdzie nadasz autentyczne rozkazy z wojny.