Tennis Manager 26
Dive into the most advancesd tennis management experience to date. Manage your academy and recruit the best players from junior to pro!
Build or manage your own academy. Develop promising talent, hire the right staff, oversee scouting, customize training plans, manage your budget, and invest in (state-of-the-art/modern) facilities to rise above the competition.
Make your mark on the world stage. Climb the ranks, impress the board, and unlock the chance to become the national team captain, leading your country to international success.
Coach in real time. Use the fully upgraded 3D match engine to follow every point live, adapt your strategy on the fly, and help your players outsmart any opponent.
Try the brand-new MY PLAYER career mode. Become a rising star on tour. Create and customize your avatar, develop your skills through an RPG-like progression system, manage your image and endorsements, and climb your way to GOAT status on and off the court.
In Tennis Manager 26, the interface has been completely reworked to deliver the smoothest and most intuitive experience to date. Navigation has been simplified to reduce unnecessary back-and-forth, while preserving all the depth and information long-time players expect.
Everything is now clearer, faster, and better organized, allowing you to manage your academy and players more efficiently than ever. A brand-new Home screen gives you an instant overview of the tennis world, keeping you up to date with key results, upcoming events, and important information at a glance.
Move seamlessly through the game thanks to new dropdown menus, and manage your players in just a few clicks across the men’s, women’s, or junior circuits.
The game also supports new languages, including Portuguese, Russian, and Simplified Chinese, making Tennis Manager 26 more accessible worldwide.
Tennis Manager 26 is designed with one goal in mind: putting players and managers first.
Now available on both PC and mobile, My Player puts you directly in the shoes of a rising tennis star.
Create your dream player, climb the ranks, and face off against the world’s best.