Tents and Trees Demo
Tents and Trees offers a chill experience, subtly touched by the spirit of Picross.
The numbers around the grid tell you how many tents must be placed in each row and column, but be careful: tents can’t touch each other. Each level has only one unique solution, so take your time and carefully plan your every move.
Tents and Trees is a phenomenal logic puzzler with a never-ending amount of content. Buy it!
Tents and Trees is a solid nonograms game that does a good job of handling the twists it has for the player. The board limitations make for some very interesting puzzles, while the casual nature of the game and generous hint system don't scare away those who aren't already well versed in this type of game. With a near-limitless supply of puzzles at hand, Tents and Trees is a great recommendation for anyone who is a big fan of the genre.