Tents and Trees
Tents and Trees offers a chill experience, subtly touched by the spirit of Picross.
The numbers around the grid tell you how many tents must be placed in each row and column, but be careful: tents can’t touch each other. Each level has only one unique solution, so take your time and carefully plan your every move.
As you progress through the game, you’ll encounter larger grids and more challenging levels that will require you to come up with your own strategies.
With a variety of music tracks and themes to unlock, including dark mode, you can personalize your gameplay experience even further.
Invite your camping buddies to join the fun in the local multiplayer mode, where up to 4 players can work together to solve puzzles.