Tents and Trees
Nie zgaduj! Myśl logicznie i ostrożne planuj każdy ruch. Każdy poziom ma tylko jedno niepowtarzalne rozwiązanie. Wymyślaj własne sposoby rozwiązywania łamigłówek na większych siatkach i trudniejszych poziomach.