Tents and Trees
Kafadan atma! Mantığını kullan ve her hamleni dikkatlice planla. Her seviyenin yalnızca bir özgün çözümü vardır. Daha geniş sistemleri çözmek ve daha zorlu seviyeleri atlayabilmek için kendi stratejini geliştir.