Terminator 2D: NO FATE
Experience the thrill of Terminator 2: Judgment Day with arcade action & pixel-perfect graphics! In this unique story blending iconic scenes from the movie with original scenarios and multiple endings, humanity’s fate is yours to decide.
You can smash through Terminator 2D: No Fate's story mode in less that the runtime of the movie, but that doesn't stop this side-scrolling action platformer from being a perfectly presented tribute to 90s nostalgia.
Terminator 2D: No Fate is a wonderfully realised tribute to one of the single greatest movies ever made, punctuated with pitch-perfect music, exquisite pixel art, and brilliant Easter eggs.
Terminator 2D: No Fate doesn't capture every single little detail from the classic film, and the controls certainly have their quirks. Nevertheless, it's a fun side-scroller with enough game modes to keep you coming back.