Terminator 2D: NO FATE
Ta klasyczna gra zręcznościowa oddaje hołd uniwersum Terminatora poprzez autentyczną rozgrywkę znaną z automatów do gier oraz zupełnie nową muzykę i grafikę.
Przeżyj kultowe momenty i obierz nowe ścieżki jako Sarah, John i T-800 w fabule, która łączy w sobie klasyczne sceny z filmu „Terminator 2: Dzień sądu” i nieopowiedziane historie z uniwersum Terminatora.