Terminator 2D: NO FATE
Arcade aksiyonu ve her pikseli kusursuz tasarlanan grafikleriyle Terminatör 2: Kıyamet Günü heyecanını deneyimle! Filmin meşhur sahneleriyle yeni senaryoları ve farklı sonları birleştiren bu eşsiz hikayede insanlığın kaderi senin elinde.
Simgeleşmiş anları tekrar yaşa ve klasik Terminatör 2: Kıyamet Günü sahneleriyle ilk kez karşılaşacağın Terminator öykülerinin bir karışımını barındıran hikâyede Sarah, John ve T-800 olarak yeni yollar çiz.