Terra Firma
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Terra Firma is a detailed simulation of our natural world and the forces that shape it. Players use a set of simple tools to modify the landscape, change rainfall patterns, temperature and tectonics and then watch as the simulation turns their input into a realistic living world.