Terra Firma
얼리 액세스 게임은 현재 개발 중인 게임으로 개발 중간에 많은 것이 변경될 수 있습니다. 얼리 액세스 게임을 플레이할 때 전혀 예측하지 못한 이슈가 발생하거나 완전히 새로운 게임플레이 요소를 경험할 수 있습니다.현재 개발 중인 게임을 바로 플레이하거나 더 완전한 게임 경험을 제공할 때까지 기다릴 수 있습니다.Terra Firma is a detailed simulation of our natural world and the forces that shape it. Players use a set of simple tools to modify the landscape, change rainfall patterns, temperature and tectonics and then watch as the simulation turns their input into a realistic living world.