Terra Firma
Gry w fazie wczesnego dostępu są nadal w trakcie tworzenia i mogą ulec znaczącym zmianom w miarę postępu prac. W związku z tym, podczas grania możesz napotkać na nieprzewidziane problemy lub doświadczyć zupełnie nowych elementów rozgrywki.Zagraj teraz i doświadcz gry w trakcie jej tworzenia lub poczekaj, aż będzie oferowała bardziej dopracowane wrażenia.Terra Firma is a detailed simulation of our natural world and the forces that shape it. Players use a set of simple tools to modify the landscape, change rainfall patterns, temperature and tectonics and then watch as the simulation turns their input into a realistic living world.