Terra Invicta - Dark Skies
Co, jeśli świat, jaki znamy, skończył się jeszcze przed przybyciem obcych? Co, gdyby ludzkość miała dwadzieścia lat więcej na przygotowania? Odkryj dwa nowe scenariusze startowe w „Terra Invicta – Dark Skies” i zmierz się z egzystencjalnym zagrożeniem w postaci inwazji obcych w obliczu zupełnie nowych wyzwań i możliwości. Wkrocz do świata zniszczonego przez wojnę nuklearną sprzed ponad wieku albo cofnij się do roku 2003 i zamień kolonizację Układu Słonecznego na dłuższą, wolniejszą walkę na Ziemi. Założenia się zmieniają, ale zagrożenie pozostaje to samo: obcy nadchodzą i nadszedł czas, by stawić im opór.