Terra Invicta - Dark Skies
Ya bildiğimiz dünya, uzaylılar gelmeden önce zaten yok olduysa? Ya insanlığın hazırlanmak için yirmi yılı varsa? Terra Invicta - Dark Skies'da iki başlangıç senaryosunu keşfet, yeni zorluklarla ve fırsatlarla dolu uzaylı istilasının varoluşsal tehdidiyle yüzleş. Yüzyıllar önce nükleer etkiyle parçalanmış bir dünyaya adım at veya 2003 yılına dönerek Güneş Sistemi'ni sömürmek için yapılan koşuşturmayı Dünya'da daha uzun ve yavaş bir savaş ile takas et. Varsayımlar değişir ancak tehdit değişmez; uzaylılar geliyor ve savaşmak gerek.
2003 Senaryosu - Dünyadaki devletler, diplomatik bir kargaşaya sürüklenirken ve gerçek düşman gölgelerde ilerlerken ABD'nin yürüttüğü Irak istilası esnasında grubunun kontrolünü eline al. Araştırılacak yeni projeler ile teknolojiler ve karşında her hamlene karşılık vermeye hazır, güçlü destekçilerin yönlendirdiği bir uzaylı ordusu varken savaşabilmek için yeni taktikler gerekecek. Yıldızlara ulaşmadan önce yalnızca çok az kişinin inandığı bir savaşı kazanmayı öğren.