Terra Memoria - Deluxe Edition
A shortage of magic crystals and the sudden awakening of ancient robots leads six new friends on an incredible investigation across Terra – a cozy and fantastic world that combines 3D and pixel art.
Spoiler alert! The Artbook & OST contains some spoilers regarding Terra Memoria's story, browse at your own peril!