Terra Memoria - Deluxe Edition
Niedobór magicznych kryształów i nagłe przebudzenie starożytnych robotów prowadzi sześciu nowych przyjaciół do niesamowitego śledztwa w Terra - przytulnym i fantastycznym świecie, który łączy w sobie grafikę 3D i pikselową.
Uwaga spoiler! Artbook i OST zawierają pewne spoilery dotyczące fabuły Terra Memoria, przeglądaj na własne ryzyko!