Terraforming Mars - Big Box Promo Pack
Add even more variety to your games with 23 new cards, including 2 corporations.
Lead the Asteroid focused Astrodrill corporation– a new kind of resource – or join the Pharmacy Union, and its disease mechanic for expert players.
Explore new horizons, broaden your strategies and create even more effective combos with cards such as Meat Industry, rewarding you each time you play an animal card or the almighty Asteroid Deflection System, protecting your plants from your opponent and raining points from above.