Terraforming Mars
In Terraforming Mars, you control a corporation with a certain profile. Play project cards, build up production, place your cities and green areas on the map, and race for milestones and awards!
Corporations are competing to transform Mars into a habitable planet by spending vast resources and using innovative technology to raise temperature, create a breathable atmosphere, and make oceans of water. As terraforming progresses, more and more people will immigrate from Earth to live on Red Planet.