Terraforming Mars - Big Box Promo Pack
Tillför ännu mer variation i dina spel med 23 nya kort, inklusive 2 sammanslutningar.
Led den asteroidfokuserade Astrodrill-sammanslutningen - en ny typ av resurs - eller gå med i Pharmacy Union och dess sjukdomsmekanik för expertspelare.
Utforska nya horisonter, bredda dina strategier och skapa ännu effektivare kombinationer med kort som t.ex. Köttindustri, som belönar dig varje gång du spelar ett djurkort eller det allsmäktiga Asteroidsköld, som skyddar dina växter från din motståndare och poäng som regnar från ovan.