Terrain of Magical Expertise
It's the year 2020, and a popular new MMORPG called "TOME" is hosting a special event with a huge cash prize. You take the role of a White-Hat Hacker, gifted a copy of TOME by a mysterious friend, who asks for a favor to try and take down some sinister Black-Hat Hackers, that are cheating to win the "Campaign of Champions" competition!
Joining forces by chance with a guild of determined players called "The Dandy Alliance", you embark on a turn-based role-playing adventure to help your newfound friends achieve victory!
Customize your player-character with a variety of magical techniques, all executed via specialized quicktime-events!
Utilize hacker abilities to turn the tide against your cheating enemies...or cheat yourself, manipulating the game's rules!
6 party member characters, each with unique skills that can combine together into "Team Attacks" that will devastate your foes!
25 stages to explore, with over 200 unique enemies to battle against in turn-based combat!
Branching narrative paths based on your decisions...as well as your victories and losses, resulting in multiple endings!