TerraTech Legion Demo
Build the ultimate battle vehicle and rage against the machines in a chaotic Bullet Heaven Builder. Master a deep, block-based vehicle-building system to survive an army of robotic foes driven by a crazed AI, ramming them at speed and shooting infinite projectiles.
The planet system is under threat from Legion, a vast onslaught of AI bots rampaging across the galaxy to assimilate all they encounter. As a maverick Tech jockey with nerves of steel, it's up to you to clean up the carnage.
Build your Tech out of block components including wheels, boosters, chainsaws and orbital lasers, determining how it moves and fights. As you progress, unlock new blocks to assemble increasingly powerful and strategic builds.
Overcome wave after wave of deadly bots and explore the map to discover and take down Legion factory outposts – but beware the brutal boss mechs that protect them.
Physics-based vehicle handling responds to your building choices as you ram through swarms of enemies at terminal velocity.