TerraTech Legion - Original Soundtrack
Oficjalna ścieżka dźwiękowa do gry TerraTech Legion, skomponowana przez Hintalands. Zawiera 12 utworów, które napędzają każdą konstrukcję, każdą walkę z wrogami i każdą chwalebną śmierć.