TerraTech Legion - Original Soundtrack
TerraTech Legion'ın Hintalands tarafından bestelenen resmî orijinal oyun müzikleri. Her dizilimi, her dalgayı ve her görkemli ölümü körükleyen 12 adet parçadan oluşuyor.