Tesla Force
When the cosmic horrors awake, it's time to call up the Tesla Force to defend mankind from an assault from the outer reaches of reality!
Utilize such scientific marvels as X-Ray Blade, Jacob's Ladder on a stick, Tesla Turret, and Battle Mech to overcome the unfathomable monsters.
Besides technological gadgets, you will also collect numerous perks along the way that modify and improve your character. Once they start stacking, you can have utterly ridiculous combos.
Inside the labyrinths of Arkham City, you will also find various mysteries and artifacts that can be a boon or a curse, so you better stay cautious and expect the unexpectable.
Choose your path through the corrupted lands, and bear the responsibilities of your choices. The World is procedurally generated offering a unique adventure each and every time!
You can play these procedurally generated levels over and over again keeping the game fresh. No two runs are ever the same!
Your demise is certain, but not necessarily in vain. After each death, you'll return to your base at the Wardenclyffe Tower, with a chance to empower your characters with all sorts of upgrades!
And in the unlikely case that you'd survive, you can play the game again with an additional challenge! There are many cycles for you to complete, but where will it lead you? Are you willing to find out the terrible truth beyond reality?
The Doom is coming. With every breath you take, The Doom approaches. Monsters will grow stronger and gain abilities over time. The more time you spend, the more certain your doom will be.