Tesla Force
Kozmik belalar uyandığında, insanlığı gerçekliğin ötesinden gelen saldırılara karşı koruması için Tesla Force’u çağırmanın zamanı gelmiş demektir!
X-Ray Kılıcı, Elektrikli Çubuk, Tesla Tareti ve Savaş Mekası gibi bilim mucizelerini kullanarak akıl sır ermez yaratıkların üstesinden gelin.
Arkham City’nin labirentlerinde ayrıca çeşitli gizem ve eserler de bulacaksınız. Bunlar birer nimet de olabilir lanet de, yani dikkatli ve hazırlıklı olmakta fayda var.
Bu bölümleri tekrar tekrar oynayıp her seferinde ilk kez oynuyormuş gibi hissedeceksiniz. Hiçbir oynayışınız diğerine benzemeyecek!
Buradan kurtulma şansınız yok ama ölümünüz boşa gitmek zorunda değil. Öldükten sonra Wardenclyffe Kulesi’ndeki üssünüze dönersiniz ve çeşitli yükseltmelerle karakterlerinizi güçlendirme şansınız olur!