Texas Hold'em Poker: Pokerist
Try the legendary Texas Poker! Enjoy a real casino atmosphere and superior 3D graphics. Jump into a world of excitement, challenge other players, and show you're a true winner!
Bluff and raise, improve your skills, gain experience, make new friends and become the best poker player ever!
BOOST POKER TOURNAMENT – A Texas Hold'em tournament where you spin the reel for a chance of winning 15 billion chips! Boost your balance with this incredibly exciting game!
SPECIAL MODES – Play Texas Hold'em with a twist: make super combinations with jokers, peek at your opponent's cards, play high cards only, get pocket pairs and much more!
TOURNAMENTS – Participate in weekly Sit'n'Go tournaments, where you can WIN unique trophies or millions of chips and top our leaderboard!
CASINO GAMES – Enjoy a variety of casino games. Play blackjack, Omaha poker, roulette, baccarat, slots, video poker, craps, Split Bet Poker and Set Poker—all in one application!
FAIR PLAY GUARANTEED – All our games use a Random Number Generator (RNG) and are certified by independent experts. We guarantee the best and fairest Texas Hold'em experience!
CHAT WITH OTHER PLAYERS – Have even more fun at the casino tables with our convenient in-game chat, instant messenger and animated emoji. Discuss the hands played or share your emotions with your poker opponents and friends!
EASY LEARN TO PLAY – Are you new to Texas Hold'em poker but always wanted to try it? Our simple-to-follow tutorial mode will help you take the first steps.