The 7th Guest Remake
The iconic game The 7th Guest returns, bringing a foreboding mansion, mind-bending puzzles, and dark secrets to life in a fully reimagined adventure.
The iconic game The 7th Guest has been brought back to life with modern technology, delivering an atmospheric story like no other.
Six guests have been welcomed to a foreboding mansion, but something sinister is at play. The wealthy recluse and toymaker Henry Stauf lurks in the shadows, and a dark power hangs over the house, shrouded in mystery. Who is the seventh guest? What does Henry want with them? And who will live to tell the tale?
As you explore the eerie mansion, the puzzles grow increasingly challenging, with dangers lurking around every corner. Every shadow, distant creak, and flicker of light builds tension as the house slowly reveals its secrets.
The 7th Guest is the ultimate mystery adventure for players who love mind-bending puzzles, haunting exploration, and a chilling story.