The Alighieri Circle: Dante's Bloodline
I The Alighieri Circle er du Gabriele Alighieri. Du er ikke en soldat, eller en helt. Kun en mand knust af en arv, du aldrig har bedt om.
For at beskytte din familie og den verden du kender, må du udføre Ritualet, vende tilbage til dit fædrene hjem og acceptere en skæbne, som du har brugt dit liv på at flygte fra. I en førstepersons psykologisk thriller fokuseret på atmosfære, udforskning og historie. Der er ingen kamp; kun spændingen fra det ukendte. Fordyb dig i en mørk, moderne fortolkning af Den Guddommelige Komedie, hvor Inferno er en skygge, der venter på at fortære dig.
Jagten på det infernalske segl: Saml de tabte, magiske sider af Den Guddommelige Komedie og foren dem for at udføre ritualet, der holder Helvedes porte forseglet.
Tematisk opgaveløsning: Dekod esoteriske gåder og naviger på en rystende psykologisk rejse, der tvinger dig til att konfrontere Gabrieles dybeste frygt og traumer.
Afdæk en fragmenteret sandhed: Gennemsøg miljøet for att finde skjulte samleobjekter og dagbogssider. Styk den tragiske historie om Alighieri-blodlinjen og de glemte minder fra Gabrieles liv sammen for att forstå den sande pris for Ritualet.