The Alighieri Circle: Dante's Bloodline
Świat zna Boską Komedię jako poemat, lecz dla twojej rodziny to więzienie. Jako Gabriele Alighieri musisz zapieczętować bramy Piekła. Wejdź w psychologiczny koszmar i odkryj mroczne sekrety przodków, aby przetrwać i uciec przed swoim losem.
W The Alighieri Circle wcielasz się w postać Gabriele Alighieri. Nie jesteś żołnierzem ani bohaterem. Tylko człowiekiem przytłoczonym dziedzictwem, o które nigdy nie prosiłeś.
Tematyczne rozwiązywanie zagadek: Odcyfruj ezoteryczne zagadki i przejdź przez wstrząsającą psychologiczną podróż, która zmusza cię do konfrontacji z najgłębszymi lękami i traumami Gabriele.
Odkryj pofragmentowaną prawdę: Przeszukuj otoczenie, aby znaleźć ukryte znajdźki i strony z dziennika. Złóż w całość tragiczną historię rodu Alighieri i zapomniane wspomnienia z życia Gabriele, aby zrozumieć prawdziwą cenę Rytuału.