The Alighieri Circle: Dante's Bloodline
İlahi Komedya ailenizin hapishanesidir. Gabriele Alighieri olarak Cehennem kapılarını yeniden mühürleyin. Psikolojik bir kabusa dalarak atalarınızın karanlık sırlarını açığa çıkarın ve kaderinizden kurtulun.
The Alighieri Circle oyununda Gabriele Alighieri sizsiniz. Bir asker ya da bir kahraman değilsiniz. Sadece hiç istemediğiniz bir mirasın altında ezilmiş bir adamsınız.
Ailenizi ve bildiğiniz dünyayı korumak için, atalarınızın evine dönüp hayatınız boyunca kaçtığınız kaderi kabul ederek Ritüel'i gerçekleştirmelisiniz. Atmosfer, keşif ve hikayeye odaklanan birinci şahıs psikolojik gerilim oyununda; çatışma yok, sadece bilinmeyenin gerilimi var. Inferno'nun sizi tüketmeyi bekleyen bir gölge olduğu İlahi Komedya'nın karanlık, modern yorumuna kendinizi kaptırın.
Tematik Bulmaca Çözme: Ezoterik bilmeceleri çözün ve Gabriele'nin en derin korkuları ve travmalarıyla yüzleşmeye zorlayan sarsıcı bir psikolojik yolculukta ilerleyin.
Parçalanmış Bir Gerçeği Ortaya Çıkarın: Gizli koleksiyon parçalarını ve günlük sayfalarını bulmak için çevreyi araştırın. Alighieri soyunun trajik tarihini ve Gabriele'nin hayatının unutulmuş anılarını birleştirerek Ritüel'in gerçek bedelini anlayın.