The Alters: Deluxe Edition
Explore an emotional sci-fi game that features a unique blend of adventure, survival, and base-building elements. Play as Jan Dolski, a simple worker who creates alternative versions of himself in a desperate attempt to escape from a planet where even sun rays can prove deadly.