The Alters: Deluxe Edition
Macera, hayatta kalma ve üs kurma öğelerine sahip bu duygusal bilim kurgu oyununu keşfet. Güneş ışınlarının bile ölümcül olduğu bir gezegenden kaçma umuduyla kendi kopyalarını oluşturan Jan Dolski adında sıradan bir işçinin rolüne bürün.