The Alto Collection
Across the endless desert and atop an alpine expanse two journeys full of wonder await. Choose your path and set off on a thrilling snowboarding or sandboarding adventure with Alto & friends.
Race down alpine slopes, over windswept dunes, through ancient woodlands and the long forgotten ruins of both critically acclaimed titles: Alto’s Adventure and Alto’s Odyssey.
Along the way you’ll pull off daring backflips, grind over rooftops and leap over vast chasms as you journey to discover what mysteries lie beyond the horizon.