The Anacrusis
In The Anacrusis, the AI Driver controls every aspect of the game. It spawns every enemy, directs each boss, and places every weapon, gadget, and health kit. No matter your skill level, you'll find the perfect level of challenge.
The first season of The Anacrusis tells the story of four unlikely survivors-Nessa, Guion, Liu, and Lance-who are unwilling combatants in the battle to defend humanity against the alien menace. Play more to unlock the unfolding mystery of the alien attack.