The Architect: Paris
After having prototyped on Cryengine, we decided to go for Unity DOTS which better suited our technical needs.
No, TA:P is a solo game (at least for now!). However, the block and district exchange system allows a collaborative approach to the game.
When we started thinking about the game we wanted to create, we tried not to reproduce something that already existed. Therefore, The Architect: Paris does not offer to build roads (unlike most city building games) but rather focuses on a different scenario: As a young architect, settling down in Paris, how will you choose to modify the city?
The Architect: Paris is about... Paris! Of course, the same concept could be applied to other cities in the future.