The Architect: Paris
CryEngine'de prototip geliştirdikten sonra teknik ihtiyaçlarımızı daha iyi karşılayan Unity DOTS ile devam etmeye karar verdik.
Yaratmak istediğimiz oyun hakkında düşünmeye başladığımızda hâlihazırda mevcut bir şeyi yeniden üretmemeye çalıştık. Bu yüzden The Architect: Paris (çoğu şehir inşa etme oyununun aksine) yol inşa etme seçeneği sunmuyor ancak farklı bir senaryoya odaklanıyor: Paris'e yerleşen genç bir mimar olarak şehri nasıl düzenlemeyi seçeceksin?
The Architect: Paris'in konusu... Paris! Elbette aynı konsept gelecekte başka şehirlere uygulanabilir.