The Architect: Paris
Daha önce hiç görülmemiş bir kesinlik ile kendi binalarını çiz. Enodo Games tarafından geliştirilen güçlü, tuğladan binaya sistemi projelerin üzerinde sana tam hâkimiyet sağlayacak.