The Axis Unseen
The Axis Unseen, Skyrim ve Fallout'un geliştiricilerinden birinin eseri olan bir heavy metal korku oyunu. Gizemli bir açık dünyada kadim halk kültürlerine ait canavarları avla, gelişmiş duyu güçlerini topla ve element oklarını keşfet. Dikkatli ol, ava giderken avlanma.
The Axis Unseen, efsanevi post-metal grupları ISIS'in eski üyesi ve Red Sparowes'in halen üyesi olan Clifford Meyer'e ait özgün müziklere sahip. Müzikler heavy metal ve ilkel enstrümanların eşsiz bir harmanı. Oyundaki müzik olan bitene göre değişkenlik gösteriyor. Bazen atmosferik, bazense daha yoğun metal bir müziğe dönüyor.
Seni hayatta tutan şey, yayın ve okların. Yayını yükselt ya da ateşli, rüzgârı kontrol eden veya zamanı büken farklı ok türleri bul. Birbirini farklı şekillerde etkileyen ok türlerini deneyerek keşfet. Örneğin, rüzgâr okları ateşin daha hızlı yayılmasını sağlayabilir.