The Backroom Project
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.An atmospheric Horror game inspired by the popular internet creepypasta, The Backrooms.
In theory if we can somehow break the laws of physics and clip through an object, we can noclip out of bounds in normal reality. This may occur by an accident in most cases, but when it happens, you end up there. The Backrooms are a seemingly infinite non-linear space.