The Bridge Curse Road to Salvation
The Bridge Curse Road to Salvation is a first-person atmospheric horror game with stealth-based gameplay. Out of 10 college horror tales from Taiwan, The Bridge Curse is one of the well-known supernatural incidents based in Tunghu University. Players will immersively wander on campus and experience the terrifying campus horror.
Backstory: Taboo from bygone days that alive for many years in Tunghu University. A lingering female ghost has been long-lived on the campus bridge for several decades. Six college kids challenged the urban legend and accidentally came across the terrifying curse. Who will survive and how the curse is fixed yet remains unknown.