The Bus - Modding Editor
Create new features and worlds of your imagination with The Bus Modding Editor. With the existing library and built-in tools, you can quickly and easily create new routes and cities for The Bus.
Here you can let off steam creatively and create new functions, routes and cities, or expand the game completely according to your vision. The Modding Editor is an optimized version of the Unreal Engine 5 Editor with many existing game elements. This makes it easier to create and upload mods for "The Bus". Our self-created tools, such as for roads and buildings, let you create new worlds quickly and intuitively.
Be one of the first to join the mod community and expand "The Bus" to your liking.