The Bus - Modding Editor (Beta)
Twórz nowe funkcje i światy według własnego wyobrażenia dzięki edytorowi modów The Bus. Dzięki istniejącej bibliotece i wbudowanym narzędziom możesz szybko i łatwo tworzyć nowe trasy i miasta dla gry The Bus.