Cień Franka Stone'a spowija Cedar Hills, miasto na zawsze odmienione przez jego okrutną przeszłość. Jak wkrótce odkryje grupa młodych przyjaciół, skąpane we krwi dziedzictwo Stone'a przenika to miejsce na wskroś, odciskając swe piętno na rodzinach, pokoleniach, a nawet strukturze rzeczywistości.
W głębi oregońskiej huty stali makabryczne zbrodnie sadystycznego zabójcy wywołują koszmary nie do pojęcia. Zagłęb się w tajemnicę Cedar Hills u boku oryginalnej obsady bohaterów, których losy splatają się podczas nieprawdopodobnej podróży w miejscu, gdzie nic nie jest takie, jak się wydaje.
Kinowa historia Supermassive Games wprowadza zupełnie nowy poziom emocji, immersji oraz intensywności do tego pełnego mroku uniwersum – miejsca idealnego dla wszystkich, którzy znajdują komfort w nieznanym i radość w grotesce.
Odkryj nieznaną dotąd część świata Dead by Daylight, nagradzanej wieloosobowej gry z gatunku horroru. Ta pełna mrożących krew w żyłach niespodzianek, mroczna oryginalna historia z pewnością będzie prześladować twoje myśli jeszcze długo po zakończeniu.