The Colonists
The Colonists to relaksująca gra polegająca na rozwijaniu osady, zainspirowana takimi klasykami jak The Settlers i seria Anno.
Podejmij się serii osobnych misji w kampanii, graj na losowo wygenerowanych mapach, rywalizuj na mapach stworzonych przez innych graczy lub buduj własne kolonie bez żadnych ograniczeń w trybie piaskownicy.
Masz do wyboru dwa sposoby przejścia misji w The Colonists: możesz tworzyć rozległe osady w spokoju lub ścigać się z koloniami SI w trybie wojskowym, w którym zwycięzca bierze wszystko.
Rozbudowany edytor map gry umożliwia tworzenie i udostępnianie niestandardowych map oraz rozgrywkę na nich.